شنبه , 29 اردیبهشت 1403 ساعت :
» تکنولوژی » حلقه‌ی هوشمند Iris حسگر پیشرفته‌ی سنجش فشار خون
تکنولوژی

حلقه‌ی هوشمند Iris حسگر پیشرفته‌ی سنجش فشار خون

اسفند 8, 1401 20605

حلقه‌ی هوشمند Iris از حسگر پیشرفته‌ی سنجش فشار خون با درجه‌ی پزشکی بهره می‌برد و با قیمتی کمتر نسبت به رقبا عرضه می‌شود.

کمپین پروژه‌ی حلقه‌ی هوشمند Iris در پلتفرم سرمایه‌گذاری جمعی کیک‌استارترز راه‌اندازی شده است. این محصول از حسگر PPG با ۶ آشکارساز نوری و ۱۸ عدد LED بهره می‌برد. در مقام مقایسه، مدل‌های رقیب به‌طور متوسط به دو آشکارساز نوری و چهار LED مجهز شده است. شما می‌توانید از این ابزار پوشیدنی برای اندازه‌گیری ضربان قلب، HRV و سطح اکسیژن خون استفاده کنید. علاوه‌براین می‌توانید تمرینات، کیفیت خواب و سطح استرس خود را با آن ردیابی کنید. این داده‌ها ازطریق برنامه‌ی مخصوص گوشی‌های هوشمند دردسترس کاربران خواهد بود. این حلقه‌ی هوشمند همچنین از دماسنج و حسگر فشار خون با درجه‌ی پزشکی بهره می‌برد.

به گزارش NotebookCheck، حلقه‌ی هوشمند Iris باریک‌ترین نمونه‌ی موجود در جهان است که عرضی معادل ۵ میلی‌متر و ضخامتی معادل ۲٫۵ میلی‌متر دارد. وزن این محصول کمتر از ۵ گرم است و از طریق پایه‌ی بی‌سیم شارژ می‌شود. یکی از ویژگی‌های برتر این ابزار پوشیدنی نسبت به رقبای موجود در بازار، دقت بالای آن است.حلقه‌ی هوشمند Iris همچنین با قیمتی پایین‌تر نسبت به مدل‌های موجود عرضه می‌شود. در مقام مقایسه، حلقه‌ی هوشمند Ultrahuman با برچسب ۲۹۹ دلاری به‌فروش می‌رسد ولی مدل پایه‌ی Iris حدود ۱۴۶ دلار قیمت دارد. کاربران با خرید این حلقه می‌توانند از اشتراک مادام‌العمر اپلیکیشن نیز بهره ببرند. مدل طلایی-نقره‌ای این حلقه با قیمت ۱۶۵ دلار ازطریق کیک‌استارترز به‌فروش می‌رسد. گفتنی است قیمت محصول پس‌ از عرضه به بازار ۱۹۹ دلار خواهد بود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×